Dwayne Johnson telah berkongsi di Instagram peribadinya untuk berkongsikan perkembangan terbaharu filem Black Adam, di mana kini beliau kembali semula ke set untuk menjalani sesi penggambaran tambahan. Black Adam merupakan filem terbaharu dari Warner Bros. Pictures, yang tertangguh sekian lama semenjak pengumuman Dwayne Johnson melakonkan watak Black Adam sejak dari 2014 lagi!

Filem Black Adam dijadualkan untuk tayangan di pawagam bermula 21 Oktober 2022, menampilkan buat pertama kalinya watak Black Adam di layar perak. Dwayne Johnson melakonkan watak Teth-Adam/ Black Adam, watak anti-hero yang terkenal dari panel komik DC.

BERKAITAN: Trailer Khas DC Memperlihatkan Pandang Pertama Watak Hawkman, Doctor Fate Dan Atom Smasher

Selain Dwayne Johnson, Black Adam menampilkan Pierce Brosnan sebagai Doctor Fate, Noah Centineo sebagai Atom Smasher, Quintessa Swindell sebagai Cyclone, dan Aldis Hodge sebagai  Hawkman

BERKAITAN: Dwayne Johnson Mengesahkan Penundaan Penggambaran Filem Black Adam

Sebelum ini, DC telah berkongsikan satu trailer khas, memperlihatkan watak Black Adam sendiri, di samping pandang pertama untuk watak Hawkman, Doctor Fate, Cyclone, dan Atom Smasher, yang membentuk pasukan Justice Society of America yang muncul buat kali pertamanya dalam filem DC.


KOMEN ANDA

Previous Post Next Post