Poster terbaharu siri Disney+ Ms. Marvel telah diperlihatkan oleh Marvel Studios, yang dijadualkan untuk penstriman di saluran Disney+ bermula 8 Jun 2022. Saksikan poster terbaharu Ms. Marvel tersebut di bawah:

Poster berwarna-warni itu memperlihatkan Iman Vellani (melakonkan watak Kamala Khan) sedang memakai suit superhero Ms. Marvel dikelilingi oleh ahli keluarga dan rakan-rakannya.

BERKAITAN: Trailer Ms. Marvel Diperlihatkan - Bakal Strim Di Disney+ Pada Jun Ini

Iman Vellani membuat penampilan pertama watak live-action Kamala Kahn/ Ms. Marvel, selain merupakan watak superhero beragama Islam pertama ditampilkan oleh Marvel Studios dalam Marvel Cinematic Universe (MCU). Pelakon lain yang turut tampil dalam siri Ms. Marvel adalah Aramis Knight, Saagar Shaikh, Rish Shah, Zenobia Shroff, Mohan Kapur, Matt Lintz, Yasmeen Fletcher, Laith Naki, Azher Usman, Travina Springer dan Nimra Bucha.

Sinopsis rasmi Ms. Marvel adalah seperti berikut:

“The series introduces Kamala Khan—a 16-year-old Pakistani American from Jersey City. An aspiring artist, an avid gamer and a voracious fan-fiction scribe, she is a huge fan of the Avengers—and one in particular, Captain Marvel. But Kamala has always struggled to find her place in the world—that is, until she gets super powers like the heroes she’s always looked up to”.

BERKAITAN: Siri Disney+ Ms. Marvel Diumumkan - Superhero Beragama Islam Pertama Marvel Dalam Siri TV

Siri Disney+ Ms. Marvel ini akan berkait langsung dengan filem Captain Marvel 2, yang diberi tajuk The Marvels, arahan Nia DaCosta. yang dijadualkan untuk tayangan pada 17 Februari 2023. 


KOMEN ANDA

Previous Post Next Post