Satu TV spot terbaharu Moon Knight telah diperlihatkan oleh Marvel Studios dan Disney+, memperlihatkan sedutan video terbaharu watak seperti Khonshu, Arthur Harrow, dan watak Steven Grant/Marc Spector yang tidak memakai topeng, memperlihatkan dengan jelas Oscar Isaac di sebalik watak anti hero itu. Saksikan TV spot terbaharu Moon Knight tersebut di bawah :

Siri Moon Knight dijadualkan untuk tayangan di saluran penstriman Disney+ pada 30 Mac 2022, tidak lama saja lagi.

BERKAITAN: Trailer Pertama Siri Disney+ Moon Knight Diperlihatkan

Berikut adalah sinopsis rasmi siri Moon Knight :

“The series follows Steven Grant, a mild-mannered gift-shop employee, who becomes plagued with blackouts and memories of another life. Steven discovers he has dissociative identity disorder and shares a body with mercenary Marc Spector. As Steven/Marc’s enemies converge upon them, they must navigate their complex identities while thrust into a deadly mystery among the powerful gods of Egypt ”.

BERKAITAN: TV Spot Dan Poster Moon Knight - Siri Terbaharu Disney+

Moon Knight adalah berdasarkan watak komik Marvel hasil karya Doug Moench dan Don Perlin, dan pertama kalinya ditampilkan dalam siri live action. Siri Moon Knight diarahkan oleh Mohamed Diab, bersama-sama Justin Benson dan Aaron Moorhead.

Moon Knight menampilkan Oscar Isaac sebagai Steven Grant/Marc Spector a.k.a. Moon Knight, di samping pelakon lain seperti Ethan Hawke (sebagai Arthur Harrow), F. Murray Abraham (suara untuk Khonshu), May Calamawy, dan Gaspard Ulliel sebagai Midnight Man yang meninggal dunia baru-baru ini..


KOMEN ANDA

Previous Post Next Post