Marvel Studios telah memperlihatkan featurette terbaharu filem Black Panther: Wakanda Forever, yang akan ditayangkan pada 11 November ini di pawagam. Ianya menampilkan keindahan dan kemegahan kerajaan Talocan di bawah pimpinan Namor. Saksikan featurette Black Panther: Wakanda Forever tersebut di bawah:

Berdasarkan watak-watak dari panel komik Marvel, filem Black Panther: Wakanda Forever akan menelusuri ketamadunan kerajaan Wakanda, selain bakal menampilkan kerajaan dasar laut baharu yang dipimpin oleh Namor, dan menyaksikan pertembungan kedua-dua kerajaan ini untuk mempertahankan kewujudan mereka dari ancaman luar. 

BERKAITAN: Namor Disahkan Sebagai 'Mutant' Dalam Filem Black Panther: Wakanda Forever

Black Panther: Wakanda Forever sekali lagi akan diarahkan oleh Ryan Coogler, dan menampilkan barisan pelakon asal seperti Lupita Nyong’o sebagai Nakia, Angela Bassett sebagai Ramonda, Martin Freeman sebagai Everett K. Ross, Winston Duke sebagai M’Baku, dan Florence Kasumba sebagai Ayo, selain penampilan baharu seperti Tenoch Huerta sebagai Namor, Michaela Coel sebagai Aneka, Mabel Cadena sebagai Namora, dan Alex Livinalli sebagai Attuma.

BERKAITAN: Trailer Black Panther: Wakanda Forever - Pandangan Lebih Jelas Namor Dengan Sayap Kecil Di Kaki!

Black Panther: Wakanda Forever dijadualkan untuk tayangan di pawagam pada 11 November 2022.


KOMEN ANDA

Previous Post Next Post