Steven Caple Jr. yang merupakan pengarah filem Transformers: Rise of the Beasts, telah mengumumkan pelakon Pete Davidson dan Michelle Yeoh untuk membarisi senarai pelakon untuk filem terbaharu tersebut.

Davidson dilaporkan akan memberikan suara kepada watak Mirage, robot Autobot yang boleh bertukar menjadi kereta Porsche 964 berwarna silver-biru. Manakala Yeoh pula melakonkan suara untuk watak  Airazor, robot Maximal yang boleh bertukar menjadi seekor falcon

BERKAITAN: Tajuk Filem Baharu Transformers Didedahkan - Bakal Ditayangkan 2022

Transformers: Rise of the Beasts merupakan filem sekuel Bumblebee (2018) dan akan berlatarkan tahun 1994. Ianya akan menampilkan watak-watak dari siri Beast Wars. Menurut sinopsis rasmi, ianya akan memperkenalkan watak-watak dari 3 kumpulan Transformers yang berlainan: Maximals, Predacons, dan Terrorcons.

Selain Davidson dan Yeoh, filem live-action ketujuh Transformers akan menampilkan semula Peter Cullen sebagai pelakon suara watak Optimus Prime, selain menampilkan Ron Pearlman sebagai pelakon suara Optimus Primal, robot dan ketua pasukan Maximal yang boleh bertukar menjadi gorilla.

Transformers: Rise of the Beasts dijadualkan untuk tayangan pada 9 Jun 2023.


KOMEN ANDA

Previous Post Next Post