Disney+ Hotstar telah memperlihatkan trailer rasmi siri Original bertajuk Save Our Squad with David Beckham, yang akan ditayangkan secara eksklusif di Disney+ Hotstar mulai 9 November 2022.

Diterbitkan secara bersama oleh BAFTA, syarikat produksi Twenty Twenty, dan Studio 99, Save Our Squad with David Beckham merupakan sebuah siri yang menyaksikan bintang bola sepak David Beckham kembali ke London Timur untuk melatih pasukan Westward Boys, sebuah pasukan muda yang berada di kedudukan paling bawah liga, menunggu masa untuk tersingkir. Walau bagaimanapun, ianya bukanlah sebuah liga biasa, sebaliknya ia juga merupakan liga sama di mana David Beckham bermain ketika remaja. Bekerjasama dengan ketua jurulatih, beliau cuba untuk mengubah nasib pasukan tersebut.  

David Beckham membimbing skuad muda itu, berkongsi cerita dari kerjaya permainannya sendiri yang menjangkau lebih 20 tahun dan menyaksikannya bermain untuk beberapa kelab paling berjaya di dunia, untuk membantu mereka mempelajari pelajaran berharga tentang latihan, cita-cita dan kerja berpasukan. Di luar padang, David Beckham mendapat peluang untuk meluangkan masa bersama pemain dan keluarga mereka, belajar tentang kehidupan, harapan dan kebimbangan mereka serta bercakap dengan mereka tentang kepentingan kerjasama, etika kerja dan komuniti.

Dalam trailer eksklusif, kita melihat buat pertama kalinya skuad bertemu David Beckham, dengan seorang ahli pasukan menyoalnya mengenai tendangan penalti yang terlepas. Bagi David Beckham, peranan ini adalah tentang menyumbang balik kepada komuniti, kerana penonton dapat melihat beliau membimbing remaja tersebut, memberi mereka semangat dan inspirasi, dan juga memakai butnya semula untuk cuba menjaringkan sepakan percuma David Beckham yang menjadi trademarknya menentang pasukan muda tersebut.

Save Our Squad with David Beckham membina komitmen syarikat untuk mendapatkan sumber, membangun dan menghasilkan produksi asli. Di seluruh EMEA sahaja, pasukan Kandungan dan Operasi Antarabangsa Disney merancang untuk mencipta 60 produksi tempatan menjelang 2024 kerana ia terus bekerjasama dengan pencipta dan pengeluar premium yang cemerlang.

KOMEN ANDA

Previous Post Next Post