Satu berita baik telah diumumkan oleh Disney+ Hotstar pada hari ini khusus buat semua peminat MCU, apabila mengumumkan yang filem Black Panther: Wakanda Forever akan mula distrim di saluran berkenaan mulai 1 Februari 2023!  

Untuk menambahkan keterujaan para peminat sebelum tarikh penstriman filem berkenaan, Proximity Media dengan kerjasama Marvel Studios dan Marvel Entertainment, telah  melancarkan Wakanda Forever: The Official Black Panther Podcast. Penonton dan peminat dijemput untuk mendengar dan mengetahui kisah menarik perjalanan penuh emosi dalam menghasilkan filem Black Panther: Wakanda Forever, dalam siri enam episod podcast yang disiarkan. Episod pertama podcast berkenaan kini telahpun boleh diikuti di Wakanda Forever: The Official Black Panther Podcast di semua pelantar podcast utama dan juga di ProximityMedia.com. Manakala lima episod seterusnya boleh diikuti secara mingguan mulai 18 Januari 2023. 

BERKAITAN: Review Filem Black Panther: Wakanda Forever (2022) - Pengenalan Namor Dalam MCU 

Sinopsis filem Black Panther: Wakanda Forever adalah seperti berikut;

In Marvel Studios’ Black Panther: Wakanda Forever, Queen Ramonda (Angela Bassett), Shuri (Letitia Wright), M’Baku (Winston Duke), Okoye (Danai Gurira) and the Dora Milaje (including Florence Kasumba) fight to protect their nation from intervening world powers in the wake of King T’Challa’s death. As the Wakandans strive to embrace their next chapter, the heroes must band together with the help of War Dog Nakia (Lupita Nyong’o) and Everett Ross (Martin Freeman) and forge a new path for the kingdom of Wakanda. 

Selain memperkenalkan Tenoch Huerta sebagai Namor, pemerintah kerajaan dasar laut bernama Talokan, filem Black Panther: Wakanda Forever turut dibintangi Michaela Coel sebagai Aneka, Mabel Cadena sebagai Namora, dan Alex Livinalli sebagai Attuma.

Filem Black Panther: Wakanda Forever diarahkan oleh Ryan Coogler, dan akan mula strim di Disney+ Hotstar mulai 1 Februari 2023.


KOMEN ANDA

Previous Post Next Post