Filem Berdasarkan Anime, Fullmetal Alchemist Sudah Boleh Ditonton Di Netflix?




Filem live-action terbitan Netflix, Fullmetal Alchemist hampir sahaja sedia untuk streaming, tetapi sekiranya anda terlepas untuk menyaksikan trailer filem berkenaan, kami kongsikannya di sini :



Filem ini berdasarkan manga popular karya Hiromu Arakawa dengan tajuk yang sama yang dihasilkan dari Julai 2001 hingga Jun 2010. Fullmetal Alchemist mengisahkan tentang Edward Elric dan pengembaraannya untuk menjadi alchemist terhebat, dan memperbetulkan semula insiden yang berlaku akibat proses transmutasi yang tak menjadi.

Sinopsis filem ini adalah seperti berikut :

When his younger brother, Alphonse, is dragged into another reality, Edward sacrifices his right arm. Alphonse’s soul was essentially pinned to a mechanical suit of armor, leaving Edward with a tremendous amount of guilt. The story centers on Edward’s promise to return Alphonse to his original body in his quest to become the best alchemist in the world.

Untuk rekod, filem ini telahpun ditayangkan di Jepun. Awal tahun ini, sebuah konvensyen anime di New York juga telahpun menganjurkan satu tayangan khas untuk filem ini.

KOMEN ANDA

Previous Post Next Post