Teaser Trailer Iron Man 3 : Terakhir Dalam Trilogi Iron Man?


Dan di bawah ini ditampilkan teaser trailer rasmi pertama bagi filem Iron Man 3. Dengan hanya berdurasi 18 saat, tak banyak yang dapat dilihat. Ye lah, nama pun teaser trailer, belum full trailer lagi. Baru dapat tengok sekali imbas je suit armor Mark XLVII beraksi.


Dan adakah ini penutup kepada trilogi Iron Man, sebagaimana trilogi filem Batman versi Christopher Nolan? Umum mengetahui bahawa filem ini menampilkan watak Mandarin, yang mana merupakan musuh utama Iron Man dalam komik.

Teruskan meneka, kerana selagi tak keluar trailer penuh, macam-macam spekulasi boleh dibuat dengan teaser ini.

Kalau betul pun penutup, hopefully ini adalah penutup paling hebat sebelum kelibat Iron Man hanya boleh dilihat dalam Avengers 2 pula lepas ni.


[UPDATED 23/10/2012, 10.00 am]

Ditampilkan Sir Ben Kingsley sebagai pendukung watak penjahat utama "The Mandarin" dalam Iron Man 3 nanti.


[UPDATED 24/10/2012, 9.42 pm]

Official trailer Iron Man 3 telahpun released! Enjoy!!!


Teruja atau tak?

Fuhhh tak sabarnya aku!

No comments:

Powered by Blogger.