Semalam, Disney+ Hotstar telah kongsikan key art dan featurette terbaharu yang meningkatkan keterujaan peminat memantikan The Mandalorian Musim 3, yang boleh distrim secara eksklusif melalui saluran Disney+ Hotstar mulai 1 Mac 2023. 

Saksikan featurette terbaharu berkenaan, yang melibatkan Jon Favreau, Dave Filoni, Rick Famuyiwa dan lain-lain yang menelusuri kisah penghasilan siri The Mandalorian dan watak kegemaran ramai, Grogu yang berjaya menarik minat peminat dan menjadi antara watak kegemaran penonton. 

Pengembaraan Mandalorian dalam galaksi besar siri Star Wars diteruskan dalam musim ketiga ini. Dahulunya hanya seorang bounty hunter yang bergerak bersendirian, Din Djarin kini bersatu semula dengan Grogu. Dalam masa yang sama, New Republic bergelut untuk menguasai galaksi dan membawanya keluar dari sejarah hitam sebelum ini. Dalam perjalanannya nanti, Mandalorian dan Grogu akan bertemu dengan sekutu lama dan bertembung seterus baharu.

Siri The Mandalorian Musim 3 dibintangi oleh Pedro Pascal, Katee Sackhoff, Carl Weathers, Amy Sedaris, Emily Swallow dan Giancarlo Esposito. Barisan pengarah untuk siri 8 episod ini adalah seperti Rick Famuyiwa, Rachel Morrison, Lee Isaac Chung, Carl Weathers, Peter Ramsey and Bryce Dallas Howard.


KOMEN ANDA

Previous Post Next Post